Step aerobic

Step aerobic  je klasické kardio cvičenie.  Pretrval desaťročia z jednoduchého dôvodu: prináša výsledky. Pri tomto cvičení sa prekonávajú výškové rozdiely. Vystupovanie a zostupovanie z vyššej plochy (stepera) zvyšuje spotrebu energie. Je veľmi bezpečný, pretože využíva najmä  prvky LOW IMPACT / odľahčené kĺby/. Počas hodiny dochádza k vynikajúcemu precvičeniu najmä sedacieho , stehenného a lýtkového svalstva a zároveň k jeho zoštíhleniu a vyrysovaniu. Step aerobik je vhodný aj pre osoby s nadváhou, pretože počas cvičenia dochádza k výraznému spaľovaniu tuku v organizme. Komplexnosť step aerobiku je dosahovaná vyváženým zapájaním svalových skupín hornej polovice doplnkovou záťažou činkami resp. vhodnými opakovanými pohybmi rúk. Krokové aerobikové pohyby  za sprievodu  hudby sa pohybujú od jednoduchých po pokročilých.

Ak je to super silné kardiovaskulárne zdravie, čo chcete, potom je step aerobic pre vás ideálny. Lekcie step aerobicu  sú považované za jeden z najuniverzálnejších tréningových nástrojov, a to najmä pre tých, ktorí milujú praktizovať kardiovaskulárne cvičenia. Používajú sa od 80. rokov a sú neustále vyvíjané, aby ponúkali zvýšené zážitky z cvičenia na fitnes nadšencov.

Výhody Step aerobicu v skratke:

  • Je to zábava a cvičenie LOW IMPACT s úžasnými výsledkami.
  • Pomáha spáliť obrovské množstvo kalórií.
  • Urýchľuje proces účinnej straty hmotnosti.
  • Posilňuje niekoľko hlavných svalov v našom tele, vrátane tých, ktoré sa nachádzajú v oblasti zadku a nôh.
  • Postupne zvyšuje flexibilitu nášho tela .
  • Pomáha nám zlepšovať rovnováhu a vytrvalosť